domingo, 20 de mayo de 2012

Pretty pink stripes








Las rayas son uno de mis estampados favoritos!! Y no sólo el estilo navy sino en cualquier color y formato,  por ejmplo... rosa y blanco!
Americana / Blazer: Zara (39,95€)
Camiseta / Shirt: Stradivarius (de 7,95 a 3,99 €)
Vaqueros / Jeans: Blanco
Bailarinas / Ballerinas : For us 
Bolso / Bag: Primark (11€)
Esmalte de uñas/ Nail polish : Essence (1,49€)

Stripes are one of my favorite prints! And not only navy style, I like it in any color and format, for example... pink and white!

6 comentarios:

  1. ¡Te he dejado un premio en mi blog! Pásate a recogerlo :D

    Besos,

    Beatriz

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ya me pasé por tu blog!! Pero de nuevo muchísims gracias por haber considerado mi blog para concederme ese "premio". Thanks!!! besos

      Eliminar
  2. Honey I`m watching u for a while! I like your blog and I was thinking...maybe we can follow each other! tell me what do you think, kisses :X

    FashionSpot.ro

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks for visiting my blog!
      I would like to see you again here!! Now, I follow you too! kisses!

      Eliminar
  3. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hello!!
      I would like to follow each other with GFC! Kisses! Have a nice day!

      Eliminar